ماهی نارنجی

  • ۰
  • ۰

چهارشنبه امتحان ریاضی از بخش مثلثات داشتیم.امتحان دوبرگ و سه صفحه بود.طبق معمول من اولین نفر برگه ام را تحویل دادم.معلم شرط کرده بود همراه برگه چرک نویس هارا تحویل بدهیم. و من فراموش کرده بودم!وقتی که معلم حواسش نبود چرک نویسم را روی میزش گذاشتم و خداراشکر کسی چیزی نفهمید.این شرط معلم برای جلوگیری از تقلب بود.من که تابحال نه تقلب کرده بودم و نه تقلب رسانده بودم،درضمن در چرکنویس من چیزی دستگیر کناری ام نمیشد،چون یک سری خط خطی بودند.اگر چرکنویسم را تحویل نمی دادم متهم به تقلب می شدم!آن وقت بیا و جمعش کن!

  • ۹۵/۰۷/۳۰
  • سیدرضا حاصلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی